søndag den 6. juli 2008

Mmm..

Christoffer mindede mig om, at jeg havde en blog. Havde fuldstændig glemt. Virkelig pinligt. Måtte hellere skrive for ikke at få dårlig samvittighed. Nå, men hvad er der sket i mit liv? Jeg har takket nej til en stor, stor læderkuffert, som jeg havde set på Trendsales og var ude at kigge på på Nørrebro forleden dag. Det vil sige i går. Den var for tung. 7 kg. Det kunne jeg sgu ikke lige håndtere, hvis den også skulle indeholde noget. Så skulle den bruges til opbevaring. Hmm. Ellers er der sket det, at jeg fik 12 i skriftlig dansk-årsprøve - det fandt jeg ud af ved at skrive til min lærer pr. mail. Birgitte, hende kan jeg godt lide. Det betyder altså, at alt, jeg har rørt ved her op til prøver og eksamener til slut har resulteret i karakteren 12. Tak skal I have alle sammen! Jeg nyder lige min godhed i høj grad - dels fordi jeg rent faktisk for en gangs skyld selv mener, at jeg har fortjent det, og dels fordi man aldrig ved, om det varer ved. Man bør nyde øjeblikket. Jeg tror sgu, jeg sætter mit essay på bloggen - bare for at gemme det selv. Så kan I jo læse det, om I vil..
I morgen rejser jeg til Israel med Birthright. Det er sådan en guidet tur for unge jøder - eller folk der har relation til jødedommen, hvad det så end måtte være - fra hele verden (jeg skal afsted med 39 andre fra Skandinavien) hvor vi skal møde/se parlamentet, ride på kameler, besøge de religiøse steder, sove i ørkenen og alt muligt andet, hvert sekund er planlagt, det bliver fedt. Jeg kommer bare til at savne Christoffer helt vildt. Det er meget svært ikke at se hinanden i 10 dage, når vi har været sammen stort set alle dage hele tiden de sidste mange uger. Vi får ikke engang kontakt. Må bare forsøge at nyde turen og ikke fokusere på det negative - også selv om det nu engang er det nemmeste. Nå. Nu må jeg hellere komme videre med pakning. Det skal nok blive godt. Sætter lige det dér essay ind..

Ingen kommentarer: